12 Ekim 2019 Cumartesi

SEVGİSİZLİKTEN DOĞAN ACİZLİK



Aşktan daha öte bir şey var aslında o da sevgi.

Sevgi her insanda bulunan bir duygudur.Kimi insanı sevgiden yoksun zannederiz bu da biz de büyük bir yanılgıdır malesef.Her insanın içinde bir yerde vardır ve içinde saklamaya çalışır. Büyük bir çoğumuzda bunu gurur yaparak örtbas eder.Gurur yapmanız gereken şey nedir? Bunu ilk önce kendi içinizde münakaşa edin. Gurur yapacak kadar önemli sebepler mi var? En fazla ne olabilir ki? Canınızı çok mu yaktı? Haksızlığa mı uğradınız? Peki sizde haklısınız.Bir de şöyle bir soru sorun kendinize.

(Sevdiğim saydığım sevgilim arkadaşım dostum ailem eşim vs. vs.)

O kişi ölse bu dünyadan göçüp gitse acaba ne hissederim ne düşünürüm? Keşke gurur yapmasaydım bu hataya düşmeseydim der miyim? Herkes bu soruya yanıt olarak "Evet derdim" diyecek değil mi? Şimdi gözlerinizi kapatıp bir kez daha düşünün ve o anı gözünüzde canlandırın işte şimdi daha iyi anlayacaksınız gururun HİÇ olduğunu...

Gidin sevdiğiniz insana sarılın, öpün, koklayın, sevdiğinizi söyleyin,seni seviyorum deyin.Ne kaybedersiniz ki hayat sonsuza dek devam etmiyor resetleyemiyoruz ya da tekrar güncelleyemiyoruz aynı sahneleri...
Sevdiğiniz insana sevginizi gösterin. 

Unutmayın! Sevginizi gösterdiğinizde değil Sevginizi göstermediğinizde Gurur yaptığınızda aciz olursunuz. 

Erengül Ezgin 
Sosyolog 
Çocuk Gelişim Eğitimcisi 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar